Om

Min profilbild

Who would have thought it would end up like this?

Vissa tider står allt still. Ibland händer det absolut ingenting. Tiden går, dagarna ser precis likadana ut. Just nu kan jag konstatera att det INTE är en sån period. Just nu händer allt. Det känns som världen sparat på allt till våren, och helt plötsligt ska allt kastas fram på en och samma gång. Världen snurrar runt, tiden finns knappt och jag hänger inte med i något tåg alls. Men ja... varför inte?

Kan säga att jag har två saker i huvudet. Eller tre. Men två som är värda att nämna här. Det enda är "Soirée Matinée Creativité". Vår dansföreställning som vi har nästa vecka. DP2 alltså. Nästa helg är det fullspäckat med ljussättningar, rep, genrep och föreställningar. Det ska verkligen bli skönt att få försvinna in i föreställningskoman ett tag, då inget annat finns. Biljetter kostar 60 kr eller 110, beroende på om man är över 20 eller inte. Så KOM och se, det vill ni inte missa!

Sen så är det så att i lördags, på valborg, så bestämde jag och Natalie oss för att tipsan Idol om vår coola danskompis Evelina. Hon är GRYM. Och såklart så ringde Idol igår och vill att hon kommer och sjunger på söndag! Är det bäst eller är det BÄST?! Så på söndag infinner sig jag, Natalie och Evelina på circus... Haha. Bananas.

EVELINA:



/ Jassi

Kommentarer
Postat av: evi

sluta vara så söt nu jassi. :)

2011-05-07 @ 00:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback