Om

Min profilbild

Melanie i So you think you can dance 2011

För lite mer än en vecka sen tog jag en hel dag och såg nästan hela säsong 8 av SYTYCD. VEM kan sitta och vänta på att allt ska visas på tv lixom? ;) Och precis som dom flesta andra har jag fastnat SÅ för Melanie Moore, hon är så sjukt fantastiskt, så vacker. Jag satt med öppen mun när jag kollade på hennes audition kommer jag ihåg. Här dansar hon contemporary med Marko Germar. Helt galet underbart bra dansare. AH, inspiration!!




/ Jassi

Kommentarer
Postat av: julia hansson

åh va kul ! jag går estetiska programmet dans här i uddevalla och vi har balett, jaxx, modern,impro och street i skolan sen dansar jag mycket street osv utanför :)

2011-07-05 @ 09:07:08
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback