Om

Min profilbild

Harry Potter 7 3D del 2

Ägde. Totalt. Såg den redan i onsdags, men har inte orkat uppdatera. Jag är inte ett Harry Potter-freak och gillar egentligen bara det där gulligt magiska som det finns mest av i 1an och 2an, men den här filmen... Den var verkligen så sjukt berörande och knöt ihop allting perfekt... Blev helt stum. Det var verkligen över mina förväntningar. Och 3Dn var väldigt bra gjord, filmen fick ett djup och man slapp alla överdrivna hoppaframochskrämmaseffekter. Bra, bättre, bäst.

Vad gör jag på dagarna då? Saknar dansen. Känns som att alla ska på bouncelägret och jag skulle gärna gå på det, men det blir inte så den här sommaren. Jag har sån lust att ställa mig i vardagsrummet och köra alla gamla koreografier, men samtidigt suktar jag efter fräschet och något nytt. Behöver inspiration. Det hjälper ju en aning att se på underbar dans på youtube som vanligt. Kan sitta och stirra som förstenad i flera timmar.


Kommentarer
Postat av: Just Dance

vill också på bounce, uää :(

2011-07-17 @ 20:37:31
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: clara

älskar so you think you can dance! såg du igår!? :D

Dog nästan, alla är så sjuuuukt bra! ^^

2011-07-30 @ 11:08:45
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/
Postat av: cheap essays

In my opinion thier performance looks really great and up-to-date!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback