Om

Min profilbild

It's time to try defying gravity

Oj vad många nya läsare! Det gjorde verkligen min dag haha. Välkommna hit, alltid lika kul :)

Igår var en sån där när alla plötsligt hör av sig, och man själv orkar höra av sig tillbaka. Alla på en och samma gång, sånna man inte pratat med på jättelänge. Satt alldeles för länge och pratade med alla, men kul var det. Och så kom MALIN hem från P&L också! Och imorn ska jag träffa Natalie som åker till China på torsdag. Hon ska dansa i sin gamla dansstudio, där hon dansade balett i två år. Jag skulle inte tveka om jag fick följa med i hennes resväska... Jag känner mig överlag väldigt sugen på att flyga. Känslan av att sätta sig på ett flygplan och bara lämna allt. Stänga av mobilen och sätta i hörlurarna och några timmar senare vara flera hundra mil ifrån verkligheten.

Och jag har en sån sjuk dansabstinens... det kan inte vara hälsosamt. Jag ÖNSKAR att jag har chans att gå på något läger, men jag får väll önska vidare...




Hittade en bild på hur knäna ser ut efter en dag med dans haha... men bilden gör inte blåmärkena rättvisa... Men jaja :)


/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tror inte det finns plats i resväskorna men du får gärna hoppa in i byxfickan ;) <3

2011-07-04 @ 21:01:02
URL: http://stockholmsnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback