Om

Min profilbild

Höst betyder mognad, inte mörker

Deppa inte för att hösten snart är här. Det finns så mycket fint också. Alla underbara färger, mysiga stickade tröjor och en varm filt på kvällen. Och en ny början också. Hösten är alltid en ny början. Blicka framåt nu, dom gamla bladen ramlar snart av. Och jag är faktist lite sugen på snö! Men INTE den snön vi hade förra året haha... Utan lagom med snö i någon vecka, då blir det snowboard! Det var längesen kan jag säga. Jag sörjer faktiskt inte över att sommaren är slut, inte alls. Synd bara att jag fryser så mycket, annars hade jag kunnat säga att jag trivs i det här vädret. Men nu är det inte så mysigt att gå runt blå om händerna. Kanske dags att inskaffa lite varma höstkläder? Oja! Då blir det perfekt :)

Och vad ger hösten mer? Jo, en helt fantastik ny termin med dans! Snart så, snart. Kan knappt vänta längre. Låt helgen gå snabbt!

/ Jassi

Snowboard! Romme för längesedan haha :)

Kommentarer
Postat av: emma §

Svar: hehe tack :D allt bra med dig? <3

2010-08-27 @ 23:27:02
URL: http://emmasvenssoon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack:D haft en bra fredag?:)

2010-08-27 @ 23:30:43
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: sofia

Jo snön förra året! <3 :D men va inte det där i vintras?

2010-08-28 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback