Om

Min profilbild

15 saker ni inte visste om mig - Jassi

1. Jag har aldrig varit kär

2. Jag har varit ett stort Agnes-fan (Agnes från idol). Då var jag 12 - 13 år och åkte runt på olika konserter med några stycken andra stora fan som var ungefär 10 år äldre än mig. Järngänget kallades vi och var störst på Agnes hemsida, och jag lyckades som längst åka iväg till Eskilstuna med dessa människor som jag knappt kände då :)

3. Kan ju tala om att jag idag fortfarande är vän med några av fansen, och dom har betytt otroligt mycket för mig under dom här åren. Men nu är dom inte längre bara dom trygga vuxna i mitt liv, för 10 år är ju ingenting ;)

4. Jag är ganska öppen av mig, men har svårt för att förklara känslor så att andra förstår. Jag gör det nästan kryptiskt.

5. Tårar är inte min grej. När jag gråter, då är jag verkligen djupt ledsen, rädd eller sårad. Det vet folk efter att dom kännt mig ett tag. Och jag hatar att gråta i någons närhet. Däremot kan jag vara NÄRA till tårar väldigt ofta.

6. Jag har faktiskt gråtit till en film EN gång i mitt liv - Micke och Molle. Minns ni den?

7. Jag tar åt mig av dom mest konstiga saker, medan något annat inte ens berör mig.

8. Jag är rädd för att tappa kontrollen. Livrädd. Så alkohol skrämmer mig faktiskt.

9. Jag tror på horoskop!

10. Jag har jobbat (kanske ska jobba nu också) som konståkningstränare.

11. Jag hatar sjukhus, hela känslan av renhet och behandling. En anledning till att det helt enkelt inte funkar där för mig.

12. Jag vill ha en karriär! Vill bli nått stort! Handelshögskolan är mitt mål när det gäller utbildning.

13. Men jag önskar jag vågade satsa på dans och söka yrkesutbildningen när jag blir äldre. Är fortfarande för rädd för det... Osäkerheten med jobb och sånt skrämmer mig.

14. Jag har prestationskrav. Räcker aldrig till vad jag än gör. Eller jag märker inte av det riktigt själv, men får alltid höra att jag alltid måste göra allt perfekt. Det kanske är sant.

15. Jag var extremt fjortis i 6an ungefär. Idomin, fjällis, henryloyd, foundation, sss, svea, kattsträck, hårspray, snebena. You name it. Jag var allt och lite till. Och jag SKÄMS haha... Nu inser jag vad patetiskt det var :)

Det var lite om mig och mitt crazy liv. Inte direkt det mest hemliga som jag gömmer på men nånting är det iaf ;)

/ Jassi


Kommentarer
Postat av: Animissen

sv, estetisk - teater

2010-08-26 @ 18:57:35
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback