Om

Min profilbild

You and me and everyone we know

Jag har ont i magen. Buhu. IgnoreraIgnorera. Sooo... Jag kan inte fatta att det är skola imorn på riktigt. Det känns som att jag inte har varit i en skola och pluggat på minst 5 år. Jag vet inte ens om min hjärna fungerar längre. Nej usch vad konstigt det är. En ny klasslärare att lära känna och ha PH-samtal med, massa andra nya lärare, nya elever, nya ämnen jag aldrig nånsin sett glimten av förut... Hmm. Och det känns knappt som att jag känner någon i skolan. Eller det är väll klart jag gör, men det är väldigt konstigt dethär. Jaja, jag kommer ju knappast vara i skolan så jättemycket heller och jag vet ju alltid att dansen väntar på mig! Det är min flykt från allt annat verkligen. Att veta att nu ska jag träffa DP och få dansa så mycket jag bara vill. Oh vad skönt. På söndag ska Jessika söka DP och Agnes som går DP ska söka musikal på sidan om. Då ska vi vara där och peppa och ha en återträff! På kvällen blir det dans på prova på-klasserna! Söndag-Onsdag kan man alltså testa olika klasser på Balettakademien, hur bra lixom?! 

Det här är inte DP (förutom jag och Amanda med hängslerna då), men det är iaf vår moderna lärare Malin Wiskari som har koreograferat dansen. Underbart. Bäst. Gaah, danslycka.


/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback