Om

Min profilbild

Day 02 – Your first love

Jobbig dag. Men det klarar man ju också antar jag...

Iaf. My first love. Kan inte påstå att jag minns så många smaskiga detaljer haha ;) Men när jag var 4 år och gick på dagis var jag kär i en pojke som hetter Viktor som var ett år äldre än mig. Vi brukade leka nästan hela tiden och han lärde mig klättra i träd och svinga i en repgunga som fanns på gården (och var extremt läskig kan jag tilläga). Jag minns att fröknarna placerade om alla barn i matsalen en dag och jag hamnade inte vid samma bord som Viktor! Jag grät tills jag fick sätta mig vid honom igen. Och jag minns en promenad en dag då han och jag gick längst fram i ledet och höll varandra i händerna. Alldeles lyckliga och säkra på att det var vi två föralltid. Sen började han skolan och ett år senare även jag, i samma skola. Vi pratade aldrig mer med varandra och jag tror att jag insåg att nej, det där med kärlek är nog inte min grej. Och så var det med den saken.

/ Jassi

Lägger in det här i samma inlägg så blir det lite lättare att fatta! :D
Ärligt talat har jag nog aldrig varit kär.. Såklart man har gillat någon eller såå... men nää aldrig kär på riktigt. Jag tror jag är rädd för att lämna ut mig, gillar inte känslor liksom. Menmen det är inget att gråta över x)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback