Om

Min profilbild

Day 09 - A Moment

Jag är lite efter, och såg inte förns nu att jag skrev fel tema igår! Så jaa... det finns inte så mycket annat att göra än att skriva om de temat som skulle vart igår, idag.
A moment... det är svårt, det finns så jävla mycket som har gjort mig till den jag är och så. Men jag har valt någonting som jag kommer ihåg som igår och som gör mig supermegagrötglad varje gång jag tänker på det. (Supermegagrötglad= När man är så sjukt lycklig och samtidigt nostalgisk med en det var bättre förr känsla.)
Vi gick i sexan, jag och Mich. För att samla ihop pengar till våran klassresa sprang vi omkring i området och sålde korvlådor. Jag kommer ihåg hur lycklig jag var när jag och Mich bestämde att vi skulle gå tillsammans. Jag trodde aldrig att det skulle hända.
Det jag kommer bäst ihåg är hur glada vi var hela tiden, trots kylan och bristen på intresse hos grannarna. Vi gjorde hela grejjen runt omkring till något roligt, och det gör vi alltid. Om något är tråkigt är det bäst att göra det lite roligt. Vid ett hus fick vi dricks. Troligen för att den som öppnade kände sig lite skamsen över att tacka nej till vår svindyra produkt. För de pengarna gick vi och köpte Cola! På våg tillbaka från affären gick vi igenom en tunnel. Och jag vet inte om det var jag eller Mich, men på något sätt fick vi för oss att ha raptävling. Jag vet inte vem som vann.
Varför gråta när man kan skratta? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback