Om

Min profilbild

Day 23 – Something that makes you feel better

Det finns två saker som alltid får mig att må bättre. Äkta vänner och dans. Oavsett vad det är vet jag att dansen kommer att få mig på andra tankar, och att mina vänner kommer fylla mig med glädje och kärlek. Det finns ju inget i världen som löser alla problem, men ett sms, en kram, en pratstund, skratt och att bara få vara med mina vänner gör allt så mycket lättare. Och dansen, det är en sån trygghet. Det är så underbart att kunna åka till ackis varje dag och glömma bort resten av världen. Bara dansa till bra musik och känna hur man kan sätta rörelser på alla känslor. Speciellt jag som har så svårt att sätta ord på allt, har svårt att prata. Dansen är lixom... mitt sätt.

/ Jassi










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback