Om

Min profilbild

Jag siktar mot toppen, så långt jag kan nå

AAAAAAAAH!!! Jag. har. blivit. flyttad. till. DP2!!! Jag och Nikolina! Jag dör av lycka. Jag skrattar och gråter av chock samtidigt. Jag minns inte när jag var såhär glad senast! Jag har kämpat så mycket den här terminen, alla tårar jag fällt, allt slit, jag har förändrat hela mitt LIV för det här, allt som var jag släppte jag och gjorde dansen till en del av mig istället och DET LÖNADE SIG. Det känns så meningsfullt allting nu. Så glad, så lycklig. Det här är det jag VILL. Jag vill komma så långt jag bara kan och det här är ett så stort steg för mig. Alla tusen timmar jag klankat ner på mig själv lixom.. jag kan ju, jag kan också, jag är kanske inte helt hopplös. Ååååh lycka! Jag vill dansa för alltid. Det ska bli så kul det här. Dansglädje. Kommer såklart sakna finaste DP1, kommer sakna alla flumdagar och flumklasser och jag kommer sakna att dansa för min jazzlärare som inte har någon klass jag kan gå på! Men om jag dör av längtan tar jag hennes supersvåra jazzklass ändå mohaha... eh kanske inte haha ;) Och så kommer jag sakna Celinas klass på torsdagar! MYCKET. Men det är sånt man får ta, för det är det här jag verkligen önskat mig och kämpat för, och nu är jag där. HELT UNDERBART. Tack till alla som fått mig att utvecklas och hitta den riktiga äkta dansglädjen.

/ Jassi

Gruppkram med sötisarna, <3 Tack för världens bästa termin, för dansglädjen, för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback