Om

Min profilbild

"...och att under hela processen aldrig sluta älska det man gör"

Jag har så roligt här i skolan... Fysik och kemi hela dagen. Yiiihoo! Men snart, snart så ska jag åka till ackis och dansa med underbara DP! Jaaa. Det kliar i benen och hela kroppen. DANS! Igår var jag på ackis med Natalie i 4 timmar och dansade. Lärde mig "He lives in you" på en halvtimme typ, så härlig dans! Och jag lärde henne "Woohoo". Insåg också att det bara är 2 veckor kvar tills man kan börja boka salar igen! Och det är 4 veckor och 3 dagar kvar innan dansen börjar officiellt igen! Åh härligt. Men just nu vill jag bara ha lov ifrån skolan... Så skoltrött! Så tråkigt! Jag vill åka till ackis nuuu! Nununu!

/ Jassi

Så länge kan man ju alltid kolla på den här, från föreställningen på ackis den här veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback