Om

Min profilbild

Måste samla ihop alla känslor

Seriöst, skärp dig Jassi! Det här funkar ju inte. Stå och skaka för att andra jazzläraren kollar på, lixom hallå, ingenting blir bättre av det. Och bli ledsen när läraren inte väljer en... Jag borde inte bry mig men det känns innuti. Så dumt och så svårt att stå emot. Men nej, jag kan inte vara orolig för en framtid jag inte vet någonting om. Jag gör mitt absolut bästa.. Sen får jag se vad som händer. Jag får inte vara orolig och stressad, det går inte, jag går sönder.

/ Jassi

Kommentarer
Postat av: maria

vill du ha chansen att bli lördagens blogg ? :)

var då med i tävlingen som är igång just nu i

min blogg ! :D lycka till !

2010-10-29 @ 19:32:08
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback