Om

Min profilbild

When your life is going too fast

Tiden flyger iväg. Jag vill stanna till lite. Känner att det inte gick så bra på jazzen idag. Vet inte riktigt varför, jag trodde jag gjorde rätt men det kändes inte som att min lärare var så nöjd med mig. Det är kanske bara inbildning... men jag vill göra rätt, vara duktig, jag vill vara tillräcklig. Ibland är det bara så otroligt svårt att vara tillräcklig inför danslärarna. Moderna gick bättre, var lite död efter jazzen men oj så mysigt det var. Imorn är det balett. Kanske borde lägga mig snart så jag kommer upp imorn. JAPP.

Har köpt UGGs förresten! :) Chokladbruna. Ulle och Rulle heter dom :) Förälskad, nu kommer jag aldrig frysa om fötterna, <3

/ Jassi

Påväg hem från Mathilde igår men uggsen i påsen. Glad tjej lixom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback