Om

Min profilbild

Alvedon och dansabstinens!

Försökte göra ett videoinlägg men det gick inte, ser halvt död ut ;) Nej men usch, snacka om att jag har ont i varenda cell i kroppen. Våga inte peta på mig! Det gör tillochmed ont när jag ligger ner. Öm överallt. En trött och förkyld kropp blandat med träningverk haha ;) Däremot är min hjärna ganska pigg och vill bara DANSA. Igår hade vi modern med hela DP, och vi är extremt många menmen.. Imorn har vi utvecklingstid, jaaaa! Det ska bli så roligt. Sen blir det massa balett. Hela den här terminen ska jag verkligen satsa på att utvecklas i balett, hitta en bättre position och bli starkare. Framframfram. Jag vill ha utmaningar. Det kanske inte är så bra men jag VILL att det ska vara lite för svårt, för då tvingar jag mig själv att bli bättre, att klara det, att ta ut.

Nu ska jag till stan med Malin! Hon ska köpa tåskor och jag några tröjor till och en jacka, kanske. Om jag hittar nån. Trevligt trevligt. Sen måste jag plugga matte... jippe. Not. Låt det bli IMORON! :)

/ Jassi

Det här är faktiskt mina tåskor haha ;) Samma bild som på headern där uppe. Kulkulkul. Svårtsvårtsvårt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback