Om

Min profilbild

Laddat med dans inför valvaka!

Det blev mycket politiksnack på ackis idag, och desto mindre dans. Det var vikarie på baletten, men han kom inte så en dansare fick ta klassen (Haha, fail). Fast hon var extremt duktig. Tränad i Japan, kan ni då förstå hur vig och placerad hon var? "Just something really easy" Och så kör hon värsta diagonalen... Yeah, right. Easy haha... Sen orkade vi inte gå på någon mer klass så jag, Gry och Hedda hyrde 4an och dansade rumpan av oss där :) Dom är två trevliga tvillingar måste jag säga :) Kul med roligt folk i DP! Har hunnit plugga matte också, sweeeet. Nu blir det valvaka! Tagga!

/ Jassi

I 4an idag. Koreografi, diagonal, piruetter, strech och massa snack. Man bara måste älska Balettakademien!

Kommentarer
Postat av: maria

kul att du är med och lycka till ! :D

det kan vara en fördel att länka mig och min blogg ! :)

2010-09-20 @ 16:54:16
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill också kunna komma ner så långt :(

2010-09-27 @ 18:58:46
URL: http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback