Om

Min profilbild

Look up in the stars!

Suuuper happy!!! :) feminine vibe med en superbäst lärare och en rolig dans! Vi krälade runt på golvet, det säger väll allt? ;) sen modern jazz! Jag kommer lära mig så otroligt mycket på den här klassen. Personer från utbildningen som man kan hämta inspiration hos, och en lärare som verkligen pressar en till max. Man blir helt lycklig. När jag kollade på förberedandes föreställning gjorde de en sak som jag direkt önskade att jag kunde lära mig. Hoppades på att vi kommer få göra det på jazzen i år, men nu behöver jag inte tänka på det mer för JAG HAR LÄRT MOG DET NU!!! Jag kan inte beskriva den känslan, man måste uppleva det. Det är balsam för själen, bokstavlingen.

Jag skriver om dansen hela tiden haha.. Men sån är väll jag. Skulle kunna skriva en roman om våra dansklasser, men var inte rädda, det ska jag inte göra ;) Får ta och blogga om något annat snart, betygstips kanske? Eller bara massa dina kläder och skor :) vi får se, nu måste jag läsa lite i min trevliga fysikbok.

/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Athena

Yeees, en dansblogg!!! :D

//Athena från Sway

2010-09-10 @ 15:58:14
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, vad görs ikväll? puss puss

2010-09-10 @ 18:07:58
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Det är bra, själv? :D

2010-09-10 @ 19:16:48
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback