Om

Min profilbild

Man måste skratta åt sig själv ibland

Och det är precis det jag gör nu! Haha. Eller egentligen åt oss alla ;) Nu lägger jag ut videon på det första vi gjorde med DP - en koreografi till Circus med Britney. Såklart är det inte bara DP, det är typ en miljard personer i den här koreografin, alltså massa dansare utifrån som köper kursen, men några DPare hittar ni nog ;) Även fast alla ser väldigt annorlunda ut jämfört med nu haha... Nej asså det här kommer jag ångra så fort jag lagt ut den... Haha.... Kul....

Om ni undrar varför vissa bitar är borta så är det för att mitt minneskort var skadat och hela filmen hackar och blir svart på vissa ställen... Fick klippa lite men ni fattar nog grejen ändå.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej hej!



Allting är bara bra med mig, hur är det själv? :)

2010-09-17 @ 23:25:17
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Malin

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

2010-09-17 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback