Om

Min profilbild

Plugg som vanligt!

Ska borsta tänderna och lägga mig i sängen och plugga. Ovanligt, det ända jag gör på dagarna är dansar och pluggar! Menmen, det är så jag har valt att leva mitt liv, och det är SUPER! Det är ju snart helg liksom, och har planerat in värsta myskvällen med Michis, såååå det kommer bli fett najs! JÄTTENAJS!
Imorse var det 6 grader när jag gick ut! freeeeeeezing! Jag som kollade ut såg solen och tog förgivet att det skulle vara rätt så varmt....  :o

Nej nu måste jag verkligen göra mig sängfärdig så att jag får sova några timmar!


/ Malin

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

åh jag hatar plugg -.-

2010-09-28 @ 21:12:21
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback