Om

Min profilbild

Utvecklingstid med jazzlärarna

Jag har skrattat hela dagen. Det var så roligt idag. Mår piss tyvärr men jag har iaf dansat massor :) Utvecklingstiden var hur grym som helst! Adriennes uppvärmning var crazy, så otroligt roligt så jag bara ler när jag tänker på det. Sen fick vi en fras av Maria och skulle sätta in den i en låt och bygga upp en koreografi själva. På 40 min!! Haha... Superkul och superpinsamt. Jag har verkligen ett mål nu och jag måste fråga alla mina danslärare vad jag behöver göra för att komma dit. Oh jösses... Sen vart det balett och tåskola! :) baletten var inte svår alls. Varför går det alltid dåligt för mig på dp lektionerna?! Jag känner mig sämst då, men det här var ju svårare på nivån men samtidgt gick det så mycket bättre.. Tåskolan däremot haha, det var inget att leka med ;)

Keep smiling Jassi. Det är bäst så.
'och jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.. '

/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback