Om

Min profilbild

Jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har

Sitter och spelar Robot Unicorn Attack! Jo, jag har bättre saker att göra, typ som att plocka runt lite i mitt rum som jag inte rört sen december ungefär... Men vem bryr sig när jag ändå aldrig är där? Inte jag iaf. Imoron kommer Karin till sthlm från Falun! Myspys.

Har lyssnat på Melissa Horn hela dagen nästan. Jag satt och lyssnade på höstlistan (jaa... fortfarande), och helt plötsligt började hennes låtar spelas och jag bytte till min Melissa Horn-lista. Nu har den rullat på x antal gånger. Jag älskar hennes texter, och hennes röst och musik för den delen också, men texterna är alldeles alldeles underbara. Det finns textrader i alla hennes låtar som verkligen fångar mig, som förstår mig.

Det är omöjligt att säga vilken låt som är min favorit, men texten till "Vår sista dans" är nog den jag passar bäst för tillfället.

/ Jassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback