Om

Min profilbild

It only hurts when I breathe

Vad mycket det skrivs här. Jag känner verkligen hur min motivation växer för varje dag... eller inte. Ligger nedkrupen med en kopp te under täcket och höstlistan (ja, i min värld är det fortfarande höst) i spotify. Har gjort det ett tag nu. Så trött som jag varit den här veckan har jag nog inte varit så länge som jag kan minnas. Jag är verkligen TRÖTT. Oftast brukar jag vara väldigt trött i kroppen bara, nu är jag trött i kroppen, hjärnan och själen. Underbart... Men efter trötthet kommer energi antar jag, oj vad jag längtar!

Dagen har jag tillbringat illamåendes med huvudvärk, och nu skriver jag något ni troligtvis aldrig kommer få se skrivet av mig igen; vilken tur att jag inte måste vara på Balettakademien och dansa idag. Ojoj vad jobbigt det är att säga något sånt, men igår och idag var inte mina starkaste dagar direkt. Däremot var det en MYCKET bättre och mysigare dag igår, än det är idag. Igår fick jag träffa dom bästa M i världen. Först ena sötisen M och sen hem till andra underbara M för filmmys. Pratade om allt och inget, så givande. Jag inser något viktigt varje gång, och blir alltid så varm inombords och får en sån där underbar myskänsla. Såg easy A också, SÅ bra. Se den. Och solsidan, HA HA.

Jag har så fina vänner.

/ Jassi

Bilden är från temyset hos C för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

sv; Vad bra att du kände igen dig, din kommentar var jättejättefin!



Vet du vem som är en kämpe? DU! Beundrar dig!♥

2011-01-13 @ 22:48:03
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback