Om

Min profilbild

Day 04 – What you ate today

Godermorgon. Lördag idag. Myspys. Klockan är rätt så mycket och jag är helt okej pigg i hjärnan. Kom igen kroppen, häng med lite! Ännu så har inget hunnit passera läpparna, så jag har inte något att skriva riktigt. Men jag kan ju berätta att nu ska jag dra till ACKIS och träffa sötisarna Agnes och Jessika, för vi ska snacka, dansa, skratta och titta på musikalföreställningen. Balettakademien är mitt andra hem, eller min första hem. Jag spenderar nog mest tid där, mer än vad jag är i skolan till och med, och verkligen mycket mer tid än jag spenderar hemma. Tummen upp för det!

/ Jassi

Hmmm, till frukost åt jag mjölk och massa flingor. Sedan drack jag en smoothie. Till lunch TVÅ korvar m bröd... och ketchup.. Sen åt jag tårta och drömmar. Mellan det blev det typ choklad och bilar. Mobba inte mina matvanor... det är helg
/Malin

Kommentarer
Postat av: ellenroman

Så du tycker om att dansa, det gjorde jag med innan. Men nu har jag slutat! Mest för att jag får ont i mitt knä ... hur mår du ? :)

2010-12-04 @ 12:35:38
URL: http://ellenroman.blogg.se/
Postat av: ellenroman

Jovars, det är helt okej med mig :)

Jag slutade ju för att jag hade ont i knäet, men det är snart fixat ;D

2010-12-04 @ 18:02:43
URL: http://ellenroman.blogg.se/
Postat av: Korneliusviktoria

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-09-08 @ 11:45:52
URL: http://korneliusviktoria.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback