Om

Min profilbild

Godermorgon världen

Buuhu vad jag är trött. Vad är grejen med att man aldrig får vara pigg och aldrig kan sova? It sucks. Jag är knäääääpp. Och nu sitter jag här och borde göra klart spanskan som ska in nästa vecka. Ge mig LOV lixom! Och jag måste städa mitt rum. Fast det känns så onödigt. Min kemilärare sa ju ändå att allt går mot kaos. Det är det naturliga tillståndet, kaos. Världen rör sig mot oordning och för att man ska få tillfällig ordning behöver man energi. Och det har inte jag så det får vara kaos. Det går ju alltid att skylla på att världen fungerar så :) Fast spanskan måste in oavsett. Jiiiihoo...

/ Jassi



Kommentarer
Postat av: Anonym

laserturken var där göra kaoz me dina läxor

2010-12-18 @ 11:32:06
Postat av: Jassi

Sv; Haha vad bra :) Han kan få ta min spanska och klippa tung och allt det där ;)

2010-12-18 @ 14:26:28
URL: http://danceaddiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback