Om

Min profilbild

4 slutsålda föreställningar

2 föreställningar har vi gjort nu! 2 av våra föreställningar den här terminen. Tiden går så otroligt snabbt. Men det var så underbart härligt. Lycka i hela kroppen. 10 timmar var vi på ackis idag haha, och inte kunde vi sluta dansa heller. Illamåendet kom vid andra föreställningen, men det glömmer man bort så fort adrenalinet sätter igång. Nu däremot... usch. Men aaah vad härligt det var. Jag ÄLSKAR att dansa. Det syns nog, tror jag. Det KÄNNS iaf, starkt. Mycket. Älskar våran pocahontas, så skönt att få dansa med någon man verkligen står nära. Och jag blev så glad när alla danslärare var så snälla idag. Jag fick höra så fina saker av dom. Det är sånt som man behöver men som man får höra så sällan. Och gaaah, tur att det är en dag kvar för det här vill jag göra om och om och om och om igen. Helst föralltid. Jag måste jobba med det här. Det är lixom... ren lycka. Och på tisdag är det LYRISKT på jazzen! Så taggad!

/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback