Om

Min profilbild

It'll all get better in time

Det är sjukt hur mycket jag har förändrats den här terminen. Men det har inte kommit gratis. När jag tänker efter är det jag som har jobbat för det. Det är jag som kämpat mot mig själv och försökt lära mig hur jag fungerar.. Inte konstigt att allt känns meningslöst om jag inte går vidare nu och utvecklar mitt mål... men jag vet inte. Jag bestämer inte. Det gör dom vuxna. Så länge kan jag alltid njuta av ett fint lov med dans på Balettakademien. Och massa härliga bilder på mig och Agnes :)

/ Jassi

Hopp :)


Dance


Jag är biff. Snart kan jag jämföra muskler med min jazzlärare :)


Piruett


:)




Kommentarer
Postat av: emma

hej fin blogg jag ska kanske också ficksa en dans blogg =)

2010-11-03 @ 19:38:32
URL: http://emmalovling.blogg.se/
Postat av: emma

jag har dansat i uppsala d.c michael jackson=)=)

2010-11-05 @ 10:35:00
URL: http://emmalovling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback