Om

Min profilbild

Så får du bra betyg - Den meningslösa delen

Ja, vad är mitt betygstips idag då. Det bästa är väll att ta tag i alla uppgifter istället för att sitta här och blogga om hur andra ska få bra betyg... haha. Nej men jag har kemiprov på tisdag. Underbart... Otroligt.

Rensade precis igenom min gamla mobil. Vet ni vad jag hittade!! VÅR GAMMLA CIRCUSDANS FRÅN FÖRSTA TERMINEN PÅ BALETTAKADEMIEN! Vi var fan SMÅ då haha.. Eller vi såg åtminstone annorlunda ut. Jag hade helt glömt bort det där, men nu när jag hittade filmen kom jag på att vår jazzlärare filmade när vi var i 10an och dansade. Hur KUL är inte det lixom? Om jag vågar så lägger jag upp den snart haha.... Men var beredda på ett skratt, det såg inte direkt LITE komiskt ut ;) Tur att man har utvecklats litegrann känner jag.

/ Jassi

Hittade en bild från audition också; min nummerlapp haha! :) Old memories.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa :)

2010-09-13 @ 07:38:00
URL: http://hallonmia.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha xD

2010-09-18 @ 21:37:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback