Om

Min profilbild

Viljan att utvecklas

Det har jag. Och den har aldrig varit starkare än nu. Motivationen är större än någonsin. Jag vet inte vart den kommer ifrån, men nu är det som att alla pusselbitar har fallit på plats och jag vet exakt vart jag vill. Jag ska DANSA. Jag ska UTVECKLAS. Jag vill bli riktigt bra, vill pressa mig själv och utmanas. Jag är beredd på den största utmaningen i mitt liv. Det gäller bara att hitta utmaningarna överallt, gå klasser där jag måste pressa mig till max. Inte klasser där jag känner att jag halvsover för att man inte kommer någonstans. Vara medveten var man än är, i skolan, på t-banan, på väg till dansen, jämt måste jag vara medveten och veta vart jag har min kropp. Jag vill känna vart jag har den. Jag vill satsa nu och jag vill se hur långt jag kan komma. Sålänge jag verkligen vill det här så finns det ju inga omöjligheter, bara möjligheter.

Vår vilja kan ingen ta ifrån oss.

/ Jassi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback