Om

Min profilbild

18års-firande i skakiga Iphonebilder

Var och firade 18åringarna Celin och Lenita, hos Lenita i lördags. Egentligen finns det mycket bättre bilder i Nicoles system, men jag tog såklart några dåliga bilder med Iphonen också. Det jag egentligen vill komma fram till att jag haft en sjuk vecka. Känns som jag hunnit med att göra mer än jag hinner göra på en sommar. Har träffat i princip alla och gjort i princip allt. Och så avslutade jag allt med Malin och Karin. Fint.

Ena fina födelsedagsbarnet.








/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh jag känner också att man har hunnit med supermycket!! Fast det har gått asfort men det har varit jättelångt!

2011-04-25 @ 22:51:20
URL: http://stockholmsnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback