Om

Min profilbild

Memories in my mind reminiscing of good times

Det var en solig dag idag. Jag fick en bio att längta till och såg till att ta tag i saker. Det gjorde min tomma vecka väldigt full, men ett hektiskt schema är ju bättre än inget schema alls, right? Och det var varmt idag. När det inte blåste kunde man faktiskt kavla upp armarna några centimeter och känna att ja, nu är det vår. Vår vår vår. Det finns inget finare än våren. Det har alltid varit min favoritårstid, trots ett och annat. Det finns inte mycket som kan förstöra den här årstiden. Allt som varit blir förlåtet, just eftersom det är så fint, så fint, så fint ute.

Tog en promenad med Natalie ikväll runt östermalm/vasastan och också in på teshoppen. Min favvoaffär när jag var liten. Inte på samma ställe, men ändå samma lukter, samma färger. Natalie köpte världens godaste te, lidingöblandning. Luktar som paradiset själv. Finhet på den flickan.

Ackisflum på söndagar. Övertrötthet.



/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback