Om

Min profilbild

Och du försöker hålla masken så du kan sväva över marken

Lyssnar som en galning på Veronica Maggio. Är en aning besatt. Och är en aning sorgsen över att jag inte kommer kunna dansa i sommar.... Men vad ska man göra? Bara att acceptera och gå vidare antar jag. Något annat däremot, som är extremt roligt är att jag ska på ett forskarläger i Karlskoga i sommar! Det är 35 gymnasieelever som väljs ut varje år, och jag blev en av dom! Ibland är det verkligen värt att alltid lämna in saker i tid, att ha högsta betyg och att alltid vara i tid. Det ska bli otroligt roligt och lärorikt, och jag tror verkligen det är något som jag kommer minnas och vara glad över resten av mitt liv. Man har ju en chans att få åka på det här lägret, en chans under hela livet, och jag och 34 andra har fått den chansen. Helt otroligt.

Sen måste jag berätta att Malin har kommit in på Hässlögymnasiet i Västerås, vilket är ett flyggymnasium som man får börja på efter att man gått ett år på naturprogrammet och klarat av massa psykologiska och medicinska tester. Så jag säger grattis till sötisen. Jag är sjukt stolt haha ;) Men det suger att skolan ligger i Västerås... Ja.... Jag har egentligen inte så mycket vettingt att komma med.

Tåspets.


/ Jassi

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 23:28:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback