Om

Min profilbild

Plie is the first thing you learn and the last thing you master

Det är vår nu. På riktigt! Jag trodde aldrig jag skulle få skriva det här igen, men jo, våren kom i år också. Insåg det verkligen idag. Jag frågade om Nikolina ville ta en promenad, och så gjorde vi det. Och så hände det alldeles otroliga. Nikolina tog inte med sig sin jacka! Och jag trodde ju självklart att hon skulle frya ihjäl men nej, verkligen inte. När vi kom ner till strandvägen fanns inget annat är ren, varm, vårsol. Ingen vind, ingen kyla. Sen bestämde vi oss för att gå till ackis och då blev det tyvärr lite kallare på alla småvägar. Men ändå, nu är det gjort, nu har man promenerat utan jacka! Vår.

Något mer som är fint är det här:


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback