Om

Min profilbild

Spårvagnen luktar konstigt

Sitter i ett väldigt tomt men ändå kaosigt rum och filosoferar, eller något liknande. Man är hemma, fast ändå inte. Man är någon annanstans, fast ändå hemma. Going crazy.

Dessutom har jag hållit på att bli överkörd av spårvagnen x-antal gånger den här veckan. Den är alltid i vägen. Och är det bara jag som tänkt på att spårvagnen luktar jättekonstigt? Jag brukar inte åka den, utan jag är mer en gå-människa, men varje gång jag faktiskt tar den tänker jag alltid på lukten... Och så just idag, när jag inte orkade gå och tog den så skulle ju såklart hela sverige åka från djurgården. Det resulterade i att man fick trycka in sig själv i ett redan fullt tåg, som dessutom luktar illa. Har aldrig förstått grejen med spårvagnen, visst är det bra att ha något som går snabbt mellan djurgården och centralen, men alla mellanstationer överallt? Det finns bussar. Och det luktar äckligt. Och jag är inte ensam med att nästan bli överkörd på riktigt. Jag dissar spårisen....

Jag vill verkligen verkligen verkligen åka och dansa nu. Kul att ackis är stängt!


/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback