Om

Min profilbild

And there'll be beauty from pain

Är väldans trött alltså. Vadå skola om en vecka? Nån måste skämta med mig. Vart tog lovet vägen? Jag har börjat dansa nu, så det är lugnt. Lovet kan fortsätta i en evighet. Jag VILL inte tillbaka till skolan. Skoltrött. Usch. Längtar tills dansklasserna börjar ordentligt iaf! Trots att det fungerar väldigt bra att hänga på ackis med DP, så är jag så excited till tusen.

Ta en titt på den här 10 åringen. Så otroligt duktig. Vig, ja, men också stark. Även fast det kanke inte ser ut som det, men jag vet ju vilken styrka som behövs för att lyfta på benet sådär. Grymt. Och så har det här varit en av mina favoritlåtar i några år. Jag satt och lyssnade på den här, och några andra, oavbrutet för ungefär 1-2 år sen. Repeat repeat. Men inte alls lika ofta längre, bara vissa stunder. Nu är det mer firework och I'm yours ;) Men check this out.

/ Jassi




Kommentarer
Postat av: elina

men gud vad duktig :o fattar inte hur man kan göra sånadär rörelser, helt sjukt! :)

2011-01-06 @ 23:00:12
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: rasha

hon ser väldigt smal ut :S men sjukt duktig!!

2011-01-15 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback