Om

Min profilbild

Pratkväll med fina flickor

Sitter här sådär lagom sent och filosoferar lite. Kanske lite för mycket. Fast det gör jag ju jämt, tänker för mycket alltså. Jag har ont i varenda liten cell i kroppen, men det har ändå varit ett mysig kväll. Inte dag, men kväll. Jag säger bara DP. Låg i danssalen med massa finisar och kollade på föreställningsfilmen, alltid lika konstigt och jobbigt att se sig själv haha. Efteråt blev det en ganska spontan filmkväll med bästaste Sofia, Fanny och Ingrid. Det blev mer snack än film men sånt gillar jag :) Jag är kanske inte världens öppnaste person, men jag tycker om att bara sitta och prata sådär i en soffa. Speciellt när det är någon man trivs med. Så ja, en BRA kväll. Det behövdes verkligen kan jag säga.

Och jag saknar en person så otroligt mycket. Ni vet, när man behöver någon men inte riktigt vågar. Gkdfaldaasdlk.

/ Jassi

Ni kan få en bild på gårdagens metroframsida. Finaste gullisen Matilda var med på Balettakademiens reklam. Faktiskt en bild från vår balett på söndagar. SÅÅÅÅÅ söt människa. (Ignorera brödet och bagaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback