Om

Min profilbild

But no matter what you'll never see me cry

Varför vill man så ofta ha något man inte kan få? Eller någon? Det är så synd att man tycker om någon verkligen, men känner att det inte är samma sak tillbaka. Ord spelar ingen roll, det spelar ingen roll vad personen säger eller skriver, det är känslan som betyder något. Men ja... jag tror man måste se sig om lite. Det finns så mycket mer. Så många som faktiskt är beredda att tycka om en tillbaka. Men samtidigt... man vill så gärna bli omtyckt av någon specifik ibland. Jag kanske inte är någon gråtare utåt, men det betyder inte att jag inte har samma känslor. Äsch, whatever, det finns så otroligt många andra underbara underbaringar som man kan lägga energi på. Nu ska jag på spontanbio och sen blir det mello.

/ Jassi

Promenad på djurgården med Malin, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback