Om

Min profilbild

Eric Saade

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med reslutatet! Känns bra att skicka Saade till Tyskland. Det fanns bättre låtar, men jag tror Eric passar i Europa, har är snygg, hans låt sätter sig och han har sjukt bra dansare. Jag kan inte ens föreställa mig lyckan att som dansare få vara med i mello och sedan få åka ut i den stora tävlingen i Europa. Det är ungefär det största som kan hända en, eller något i den stilen. Helt underbart måste det vara. Och dom var ju sjukt glada, såklart. Många förstår nog inte glädjen att få dansa i sådana här sammanhang. Men precis så glad som Saade är, så glada är dansarna också, för precis som det här är fantatiskt bra för sångarens kariärr, så är det precis, om inte till och med ännu bättre, för dansarens framtid. Men ja... Det var riktigt bra bidrag ikväll, och Saade blir nog super i Tyskland sen.

Sen funderar jag på att gå upp till liljansskogen imorn. Har inte sprungit på 2 år... typ. Lite emellanåt kanske, men hm... Jaja.

/ Jassi


Kommentarer
Postat av: niki

svar: nej jag kollade inte på det idag faktiskt! men jag har hört alla låtar och saade var ju värd att vinna iallafall! hans låt var inte allt för dålig :D

2011-03-12 @ 23:14:53
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback