Om

Min profilbild

Flying flying flying flying, through the sky

Antonia här dåra...
Har typ nästan aldrig skrivit i bloggen, tyvärr.
Jag checkade mest in här för att berätta att all min frånvaro snart är över, fast jag vet inte säkert om någon saknat mig

Jag har iaf åkt in och ut från sjukhuset för att min magsäck slutade fungera som den skulle... jaa för att göra det kort och gott: Min magsäck fungerar inte, jag äter tusen olika piller varje dag och lider av en sån smärta att jag de flesta dagar knappt kan sätta mig upp i sängen.

Men nu är jag på bättringsvägen, imorgon ska jag åka till ackis och kolla på jazzlektionen, jag får inte börja träna förens om 1-2 veckor. Jag "rehabiliteras" och går en promenad ute varje dag, mer orkar jag inte. Medicinerna gör att kroppen domnar bort och jag blir helt slut bara av att gå i tio minuter :(

Jag har iaf sakant alla DP-tjejerna jättemycket <3 och jag skäms jättemycket över att jag inte ens orkat ringa nån av dom :(

14:e bilden då, en bild som alltid får mig att skratta, och massa andra bilder <3









Happy times <3

Kommentarer
Postat av: Jassi

Miljontals kärlek till dig <33333333333333333

2011-03-29 @ 07:34:34
URL: http://danceaddiction.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Hoppas att du kryar på dig snart...

2011-03-30 @ 12:54:41
URL: http://dinastudier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback