Om

Min profilbild

Soirée Matinée Creativité

Det här var den absolut roligaste dansföreställningen jag någonsin haft! Underbara personer, danser och lärare. Med tanke på hur jag mått är jag så otroligt glad över att jag klarade tre intensiva dagar och lyckades utnyttja dom till max. Min kropp har redan däckat, men inte min hjärna. Den enda kroppsdelen jag fortfarande kan röra är händerna, känner mig tung som sten och skulle gärna sova några dagar nu, om bara min hjärna ville det. Men jag måste bara säga att jag har haft en underbar helg med bästa DP och alla andra dansare och människor som hjälpt till på den här föreställningen. Det har varit en otroligt kort termin för mig, jag kommer nog aldrig kunna förstå att vi faktiskt lyckades göra allt det här! Men ja... så härligt.

Ni får två smakprov på bilder, resten kommer om någon dag eller så.

DP2 i komplett format <3


Vi övade på Mambo i lördags mellan ljusrepen och genrepet.


/ Jassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback